Firemní akce
Máte na starost uspořádat firemní školení, konferenci, vánoční večírek, teambuilding nebo jinou firemní akci a nemáte čas ani chuť věnovat desítky hodin svého času výběrem vhodných prostor, hledáním doporovodného programu a přemýšlením nad tím, čím účastníky pohostit? Pro nás je to zábava a tak se můžete těšit, že Vám s maximální pečlivostí se vším pomůžeme a společně připravíme místo, kde se Vaši kolegové či firemní partneři budou cítit hýčkáni. Firemní akce je možno realizovat hned v několika prostorách hotelu. Celková kapacita místností uzpůsobených pro pořádání firemních akcí a teambildingů je 310 míst.
Stali jsme se Congress hotelem roku 2021 a 2022 ve Zlínském kraji.
Zvýhodněný pobyt
pro školení
Různé typy firemních akcí
- Firemní večírky
- Firemní školení
- Prezentace
- Konference
- Obchodní jednání
- Workshopy
- Semináře
- Firemní oslavy
- Rauty
Technické vybavení
- LCD televize
- Dataprojektor
- Projekční plátno
- Laserové ukazovátko
- Flipcharty
- Ozvučení s mikrofony
- Wi-fi připojení k internetu
Služby k akcím
- Coffeebreaky
- Catering a rauty
- Speciální menu
- Živá hudba/ DJ
- Cimbálová muzika
- Barmanská show
- Taneční vystoupení
- Ohňostroj
- a jiné doprovodné programy
Kontakt
(pořádání firemních akcí bez ubytování)
Naděžda Kovaříková
F&B Manager
+420 722 220 665
Bc. Gabriela Parmová
F&B Manager
+420 778 497 965
Kontakt
(pořádání firemních akcí s ubytováním)
Kateřina Koňaříková
Front Office Manager